- Strona główna
- Postępowanie ID 1047925
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1047925 :
Wykonanie przeglądu okresowego stanu technicznego drzwi ppoż. na obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Grobarek-Gierczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-15 14:16:00
-
Składania2025-01-21 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-21 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 571351019
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu okresowego stanu technicznego drzwi ppoż. na obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław.
Zakres robót obejmuje przegląd oraz naprawę drzwi ppoż. m. in.:
1. oględziny zewnętrzne stanu,
2. sprawdzenie części mechanicznych,
3. kontroli kompletności oznakowania identyfikacyjnego (tabliczki znamionowe),
4. oceny swobody ruchu skrzydła,
5. kontroli poprawności funkcji zamykania,
6. kontroli poprawności zadziałania regulatora kolejności zamykania skrzydeł
7. weryfikacja siły niezbędnej do otwarcia ew. regulacja samozamykacza,
8. sprawdzenie przesuwu i domknięcia oraz płynności działania
9. kontroli prędkości zamykania oraz siły domknięcia, ew. regulacja,
10. sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich elementów zamka,
11. kontroli i ew. regulacja pozostałego opcjonalnego osprzętu,
12. kontroli funkcjonowania zawiasów i ich zamocowania w ościeżnicy, ew. regulacja,
13. kontroli zamocowania samozamykacza, ew. dociągnięcie śrub mocujących,
14. kontroli osadzenia ościeżnicy,
15. regulacja poprawności działania mechanizmu samozamykaczy,
16. przegląd oraz sprawdzenie okablowania czy nie jest uszkodzone,
17. Regulacja prawidłowości działania okuć antypanicznych,
18. sprawdzenie poprawności mocowania wszystkich elementów skręcanych (klamek, pochwytów, zawiasów, samozamykaczy, elektrozaczepów, etc.),
19. oczyszczenie i regulacja siłowników (elektromagnesów), zawiasów w zależności od potrzeb, Dodatkowo dla wszystkich drzwi ppoż. należy dokonać regulacje samozamykaczy sprężynowych,
20. Wykonanie napraw uszkodzonej stolarki drzwiowej ppoż. wskazanej w załączniku nr 3. Naprawy oraz przeglądu należy dokonać wyłącznie dla drzwi ppoż.
Zamawiający zmienia opis w zakresie naprawy i konserwacji dla poniższych drzwi:
a) Drzwi, dla których należy wykonać naprawy wskazane w protokole nr 3:
46 – drzwi EI60
93 – drzwi EI30
120 – drzwi EI 60
129 – drzwi EI30
146 – drzwi EI30 drzwi zostały wyłączone
z postępowania
157 – drzwi EI 30
oraz drzwi ALUPROF (3 szt.) i DOMOFERM (1 szt.).
Szczegółowy zakres przeglądu serwisowego został podany w opisie przedmiotu zamówienia który stanowi załącznik nr. 1 do niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego, zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Wizji należy dokonać w dni robocze, w godzinach między godziną 8:00, a 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym min. 1 dzień wcześniej z Panią Beatą Grobarek nr tel. 571-351-019.
Termin realizacji do 30.06.2025 r.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-20
14:36:32
|
Beata Grobarek-Gierczak |
Dzień
dobry
Zamawiający wyłącza z postępowania przeprowadzenie serwisu oraz naprawy dla drzwi nr 146, pozostałe drzwi bez zmian a) Drzwi, dla których należy wykonać naprawy wskazane w protokole nr 3: 46 – drzwi EI60 93 – drzwi EI30 120 – drzwi EI 60 129 – drzwi EI30 157 – drzwi EI 30 oraz drzwi ALUPROF (3 szt.) i DOMOFERM (1 szt.). |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?