- Strona główna
- Postępowanie ID 1054934
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1054934 :
DR.272.3.3.2025 Sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych po wycince drzew
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Konieczna
-
Organizacja
-
OddziałWydział Infrastruktury Drogowej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-30 12:51:00
-
Składania2025-02-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający: Powiat Nowotomyski, ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl zaprasza do udziału w postępowaniu na : „Sprzątanie pasa drogowego dróg powiatowych po wycince drzew”
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na posprzątaniu odcinków dróg powiatowych nr 2752P w m. Urbanowo gm. Opalenica (12 szt. drzew), 2756P w m. Nowa Wieś gm. Zbąszyń (58 szt. drzew), 2727P w Perzyny, gm. Zbąszyń (12 szt. drzew) z zalegających dłużyc i gałęzi drzew wraz z frezowaniem pni.
Mapa z zaznaczonymi miejscami do posprzątania stanowi załącznik nr 3.
III. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w przewidzianym terminie – od podpisania umowy, nie później niż do dnia 14.03.2025 r., zgodnie z ceną zaproponowaną przez Wykonawcę w ofercie.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia (tj. polegające na wykonaniu wycinki drzew drzew,) o wartości minimum 40.000,00 zł brutto(czterdzieści tysięcy złotych) każda;
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa referencje dotyczące wykonanych usług.
V. Podstawy wykluczenia z postępowania.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
1. na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA.
2. z powodu odstąpienia przez Zamawiającego od zawartej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty,
3. z powodu naliczenia im przez Zamawiającego kar umownych z tytułu oddania przez nich prac z wadami objętych zakresem przedmiotu zapytania ofertowego, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty,
4.
z powodu wykonania zamówienia objętego zakresem przedmiotu zapytania
ofertowego
z nienależytą starannością co skutkowało sporządzeniem przez Zamawiającego
„protokołu odbioru prac z wadami”.
VI. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem – 100% - cena ofertowa brutto.
VII. Sposób obliczenia ceny:
Cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi:
a) być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje,
b) uwzględnić wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego,
c) zgodnie z treścią formularza OFERTA podana cena jednostkowa nie będzie mogła ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty, informacje dotyczące złożenia niezbędnych dokumentów i oświadczeń:
1) Oferta ma być sporządzona czytelnie, w języku polskim w formie pisemnej.
2) Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3) Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4) Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
5) Forma złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054934
IX. Warunki, zasady płatności:
Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez Wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
X. Miejsce i termin składania oferty:
6) ofertę cenowa należy złożyć w terminie do 05.02.2025 do godz. 10.00. – Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platforma zakupowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1054934
XI. Wskazanie osób upoważnionych przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Paulina Konieczna – tel. 61 44 26 682
Grzegorz Kasprzak – tel. 61 44 26 680
XII. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
XIII. Informacje o podpisaniu umowy / zlecenia:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia (do wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania).
XIV. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski z siedz. ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych netto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane,
d) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
· po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych,
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
· osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych netto. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8.
Dane osobowe nie
będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?