- Strona główna
- Postępowanie ID 1035679
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1035679 :
ZP/TPW1/28/2024 Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Huculak-Jarosz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 13:08:00
-
Składania2024-12-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-20 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym, która odbywać się będzie sukcesywnie do samochodów służbowych Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku.
2. Paliwa będące przedmiotem dostawy muszą spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2024 r, poz. 1018) oraz wymagania norm:
1) Dla benzyny bezołowiowej, zgodnie z normą PN-EN 228+A1:2017-06
2) Dla oleju napędowego, zgodnie z normą PN-EN 590:2022-08
3. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa na dostawę paliw do samochodów służbowych, w ilościach nie przekraczających:
• benzyna bezołowiowa Pb 95 – 16 000 litrów,
• olej napędowy – 17 000 litrów;
Zamawiający gwarantuje zakup minimum 70 % szacunkowej wielkości zamówienia.
4. Wymagane warunki realizacji dostaw paliw:
1) Zakup paliw płynnych będzie dokonywany za pomocą systemu mikroprocesorowych kart elektronicznych lub kart magnetycznych (zwanych dalej „kartami paliwowymi”) wystawionych przez wykonawcę w ilości nie mniej niż 25 sztuk.
2) Zakup paliw płynnych odbywać się będzie w stacjach paliw w formie tankowania pojazdów oraz przenośnych zbiorników paliwa np. kanistra.
3) Zamawiający będzie uprawniony do tankowania paliw na wszystkich stacjach paliw znajdujących się w dyspozycji wykonawcy, bądź współpracujących z nim.
4) Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionego paliwa. Dokonanie przez użytkownika kart paliwowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart paliwowych sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz.
5) Zakup paliw dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy wg ceny obowiązującego cennika Wykonawcy z dnia zakupu, pomniejszonej o stały upust udzielony Zamawiającemu (określony w ofercie).
5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-23
11:16:15
|
Agnieszka Huculak-Jarosz |
Informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2024-12-20
13:21:11
|
Agnieszka Huculak-Jarosz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-12-20
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to: 213000,00 zł brutto. |
2024-12-17
12:27:31
|
Agnieszka Huculak-Jarosz |
Odpowiedź
na
pytania
Wykonawcy
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?