- Strona główna
- Postępowanie ID 1053118
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1053118 :
AO.272.22.2025 Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
Wystawiający
-
UżytkownikBernadetta Sołtysik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Administracyjno-Organizacyjny i Zarządzania Kryzysowego
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-29 14:05:00
-
Składania2025-02-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
ZAPYTANIE OFERTOWE
Kupujący: Powiat Nowotomyski – Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl zaprasza do udziału w postępowaniu na „Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu”.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowanych oraz spełniających wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.
2) Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Kupującego, w terminie max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.
3) Określone w zapytaniu ilości zakupu są ilościami szacunkowymi, stanowią jedynie element do określenia wartości oferty i nie stanowią podstawy do wnoszenia przez Sprzedającego jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez Kupującego. Kupujący zastrzega sobie prawo do zmniejszenie lub zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w formularzach asortymentowych. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Kupującego w okresie obowiązywania umowy.
4) Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów nie wymienionych w załącznikach asortymentowo-cenowych, a niezbędnych do funkcjonowania Kupującego będą one zamówione u Sprzedającego w ramach zawartej umowy.
5) Sprzedający gwarantuje możliwość korzystania z czasowych bądź okresowych promocji.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. (z zastrzeżeniem, że jeżeli wcześniej nastąpi wyczerpanie maksymalnej wartości Umowy, to do tego czasu).
3. Podstawy wykluczenia z postępowania.
1)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
A. wykonawcę
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
B. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
C. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
2) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie o której mowa w ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
3) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
4) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Sprzedającego w przedmiotowym postępowaniu:
1) Wypełniony i podpisany formularz ofert – wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego wraz z formularzem asortymentowo- cenowym.
2) Dokument, z którego wynika upoważnienie Sprzedającego do podpisania oferty (tj. odpis z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania Sprzedającego, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
· ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Sprzedającego,
· upoważnienie do podpisania ofert powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty,
6. Sposób obliczania ceny:
a) Sprzedający w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów.
b) Zgodnie z treścią formularza asortymentowo – cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Sprzedający jest zobowiązany wskazać ceny jednostkowe brutto poszczególnych pozycji asortymentowych i obliczenia łącznej ceny brutto oferty.
c) Wskazane przez Kupującego ilości zakupu są jedynie wielkościami szacunkowymi służącymi wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert.
d) Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Sprzedającego.
e) Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone rozliczenia pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.
7. Warunki, zasady płatności:
Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Sprzedającego podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez Sprzedającego na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, Kupujący informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.
Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
8. Termin i miejsce złożenia oferty:
Oferty należy składać do dnia 4 lutego 2025 r. do godziny 10:00 za pomocą Platformy Zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053118.
9. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania:
Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
10. Podpisanie zamówienia/umowy.
Ze Sprzedającym, który złoży najkorzystniejszą ofertę Kupujący podpisze umowę na realizację zadania (do wysokości i aktualnie podpisanych środków finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania).
11. Informacje o sposobie porozumiewania się Kupującego ze Sprzedającym:
· Marlena Rupa – w sprawach przedmiotu zamówienia: tel. 61 44 26 711,
e-mail: mrupa@powiatnowotomyski.pl
12. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny.
13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a. dostępu do swoich danych osobowych,
b. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane,
d. żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
· po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
e. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych,
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
· osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa w ww. postępowaniu.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 44 26 711 lub 61 44 26 714.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?